Spullen pakken en dromen

15 januari 2012 - Den Bosch, Nederland

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten! (Loesje)

Dit lijkt me een mooie uitspraak zo vlak voor mijn reis naar Zuid-Amerika. Alweer op reis? Ja, alweer op reis. En ik geniet er van!! En dit maal voor 2 maanden naar Argentinië, Brazilië en Bolivia. Nu nog even de laatste spulletjes pakken, afscheid nemen van mijn vrienden en familie en het nodige regelen zodat ik weer met een gerust hart de wereld kan gaan ontdekken. Ik heb weer enorm veel zin in dit avontuur. De reis gaat beginnen in Buenos Aires waar ik lekker de stad wil gaan ontdekken, leren tangodansen en even acclimatiseren (het schijnt 35 graden te zijn).

Jullie kunnen me weer volgen op mijn blog en ik geniet van jullie leuke en lieve reacties!

1. Leonie:
    Hee aafke!!!

Wauw, wat staat je weer een mooi avontuur te wachten! en ik geef je groot gelijk!!!!! Loesje zegt: "Geniet nooit met mate"

xxx
  2. Aty:
    16 januari 2012
    Heerlijk Aafke, nieuw reisavontuur voor nieuw werkavontuur. Loesje zegt: "Tango met maten" :)
    Geniet er maar van, ik volg je weer met plezier....
  3. Corry:
    hoi Aafke,
    Nog een van Loesje:
    "neem je niks voor en doe van alles!"
    Geniet met volle teugen.
    Peter en Corry.
  4. Marleen:
    16 januari 2012
    Wauw! Weer zo'n geweldige reis, jaloers! Zuid-america is prachtig. Geniet ervan. Ik ga je weer volgen. X
  5. jacqueline:
    16 januari 2012
    He aaf. Heel veel plezier meid! Ik ben alweer jaloers!!!! maar je hoort hopelijk snel van mij ;-)
  6. Tante Mies:
    Hoi Aafke,

Geniet van je reis, maar wees voorzichtig voor mannen
    (of vrouwen) met foute bedoelingen !!
    Ik blijf je volgen. Tot ziens of horens.
    Tante Mies uit Gestel
  7. Martijn Simons:
    Wat leuk!
    Ik las ook iets over een nieuwe baan. Wat een ontwikkelingen allemaal. Ik hoop dat je een goede tijd tegemoet gaat, en dat we elkaar daarna eens écht te spreken gaan krijgen.

Jammer dat je twee maart niet in Nederland zult zijn voor een interessant symposium op de Universiteit voor Humanistiek.

8. Simone en harm:
    Lieve Aaf,

Geniet ervan, weet zeker dat je het super gaat hebben.
    We zullen missen maar gaan genieten van je mooie verhalen.

Liefs ons
  9. Nicole:
    16 januari 2012
    Jeetje Aafke, morgen al van start! Jij bent goed bezig....
    Geniet van je verblijf en alle indrukken. We gaan je weer volgen en op onze beurt genieten van je verhalen.

Take care en tot maart!

Dikke knuffel,
    Nicole
  10. Simone Binnedijk:
    17 januari 2012
    Klinkt allemaal geweldig! Heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes Simone
  11. Marian en Michel:
    23 januari 2012
    Hoi Aafke,
    Wat ben je toch een avontuurlijk type.
    Ik vind het kei stoer van je, dit gaat weer fantastische reis worden die je nooit meer vergeet.
    Enne ..... niet vergeten te genieten hoor!
    Groetjes Marian en Michel (uit Bali)