Veilig in Bangkok

2 juni 2011 - Bangkok, Thailand

Zo....veilig aangekomen in Bangkok. Na nog even hard werken thuis (poetsen, auto schorsen, pakken en van iedereen afscheid nemen) dan toch echt met een backpack van maar 15 kg (normaal neem ik 25 kilo mee) op naar Schiphol. Afscheid van mijn uitzwaaicommittee genomen en na een paar traantjes dat toch als Remi (heb me overigens nog geen moment alleen gevoeld) in het vliegtuig gestapt. Heerlijk genoten van het door de KLM in de watten gelegd worden en van de echte vrouwenfilms: de Eetclub en Gooische vrouwen (daar zeurde ik al weken over haha). En ik was weer erg blij met mijn 1.61m want ik heb heerlijk opgekruld als een katje geslapen.

Op het vliegveld heb ik een leraar uit Chaing Mai (oorspronkelijk uit de USA) gesproken dus wellicht ga ik daar even langs in de loop van mijn reis. Van die schattige Thaise kindjes kijken. Nu zit ik heerlijk in de lobby van het hostel en het loopt hier steeds voller met gezellige backpackers. Straks even een verkennend rondje door Bangkok wandelen en lekker Thais eten...daar word ik echt blij van :)!

Ik ga genieten en genieten en nog meer genieten!!

Dikke kus Aafke

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Theo:
    2 juni 2011
    1.61m ..... en ik maar vloeken met mijn +1.90m... have fun meid!!
  2. Sam & Floor:
    2 juni 2011
    Mooi dat je veilig bent aangekomen, lijkt me eerder een marteling zo'n lange reis dan ook nog met van die flut films(volgens Floor niet overigens)! Veel plezier, geniet ervan :D

Mee yai gwar mai, khrap?

Tot snel!
  3. Simone en harm:
    hey lieverd,

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    heel veel plezier en inderdaad vooral genieten.
    Tot horens.

Dikke kus
  4. Nicole:
    Hé Aaf!

Goed te lezen dat je veilig bent aangekomen. En 15 kg bagage, voor 4 dagen St. Petersburg had je al meer, chapeau!
    Bangkok, zwijmel..... super stad, hoop dat je het net zo fantastisch vindt als ik.

Succes met genieten, juffie!

Grtx,
    Nicole
  5. Leonie:
    3 juni 2011
    Hey Aad ;-)
    Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is verlopen!!! 15kg, dat is heel netjes!!!! Ga er lekker van genieten, jouw grote avontuur is begonnen. Geniet, geniet, geniet! X x x Leonie & Jorg
  6. Paul Gevers:
    3 juni 2011
    Goed bezig lieverd! Geniet ervan!!!! xx
  7. Leontine:
    5 juni 2011
    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Geniet, geniet, geniet!
    X Tine
  8. Pauline en Hans:
    5 juni 2011
    Hey Aafke!
    Positieve geluiden uit Thailand, heerlijk. This is the spirit, het doet je nu al goed - haha.
    Vanmorgen in het concertgebouw moesten we even aan je denken: een fantastisch Cubaans concert met volle overgave van alle spelers: de hele zaal zat mee te swingen :)
    Heeeeeeeel veel plezier, tot de volgende keer, liefs van Hans en Pauline
  9. Marcia:
    Sawadee Kha Aaf,

Wat goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen! We zijn benieuwd wat je tot nu toe allemaal al hebt meegemaakt. Geniet van het land van de glimlach! Wij genieten met je mee vanuit het werkende Ricoh.

Groetjes,
    Ineke, Bert & Marcia
  10. Karin v.Bokhoven:
    6 juni 2011
    Hoi Aafke, wel een wat late reactie op jouw veilige aankomst in Bangkok, maar toch even laten weten dat we je volgen (figuurlijk uiteraard). We kijken uit naar wat je in de afgelopen dagen al beleefd hebt.
    Veel groetjes uit Esbeek en blijf genieten!

oom Pieter en tante Karin.
  11. Mia Coppens:
    Hé Aafke,

Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent. En laat nu alles maar op je afkomen. Geniet van de mooie dingen in de wereld, het komt niet vanzelf, je moet er wel oog en oor voor hebben.Maar dat lukt jou zeker. Wij vertrekken over een uurtje naar China. Komen wij je nog ergens tegen in Azië (grapje)? Maar onze tijd om te reizen is beperkter, slechts 3 weken,bofkontje!
    'n lieve groet uit Rosmalen ook van Arthur,
    Mia
  12. Mijntje:
    6 juni 2011
    Hey Aaf, het klinkt echt goed, je verhalen! De roze, of strand-weerspiegelende zonnebril staat goed op je neus :) Laat die maar lekker opstaan en geniet-geniet-geniet! Have fun. x Mijntje