Aafke

Foto’s:
432

Over mij

Ja en dan ben je een keer alleen de wereld in getrokken en ben je 'verslaafd' aan reizen. Omdat ik van baan gewisseld ben en bij mijn nieuwe baan bij Berenschot op 2 april mag beginnen heb ik het geluk dat ik (weer) lekker een aantal maanden vrij ben. Bijna asociaal maar aan de andere kant moet je elke kans in je leven met beide handen grijpen! Een mooie mogelijkheid dus om weer een stukje van de wereld te gaan verkennen met mijn rugzak. Daar gaan ik dus weer...op naar de avonturen!

Over mijn reis

Nu staat een ander continent op het wensenlijstje. Ik start op 17 januari in Buenos Aires, Argentinië. De befaamde steaks laat ik aan me voorbij gaan maar een poging tot het dansen van de tango ga ik zeker ondernemen. Daarnaast wil ik graag naar Brazilië en Bolivia maar ik ga ook lekker doen waar in zin in heb waardoor de plannen natuurlijk altijd kunnen wijzigen. "Go with the flow" wordt de komende 9 weken mijn motto! Carnavallen als Bosschenaar in Rio en de adembenemende zoutvlaktes in Bolivia zijn twee plannetjes voor de reis...en natuurlijk heb ik nog veel meer leuke ideeën om te gaan ondernemen maar daarover ga ik jullie tijdens de reis op de hoogte houden.

Bezochte landen

Ik heb 38 landen (15%) bezocht:

Argentinië, België, Cambodja, Canada, Cuba, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Egypte, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Kenia, Laos, Luxemburg, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slowakije, Spanje, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zweden, Zwitserland.